• Gratis verzending vanaf €25,-
  • Op werkdagen voor 16.00 uur besteld? Dezelfde dag verzonden!
  • Vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op!
  • Gratis verzending vanaf €25,-
  • Op werkdagen voor 16.00 uur besteld? Dezelfde dag verzonden!
  • Vragen of opmerkingen? Neem contact met ons op!
Bestellen

Hoe werkt jullie bestelproces?

Bestellen bij Modesta is 100% veilig! Een bestelling plaatsen is naast veilig ook heel

eenvoudig en vereist slechts vier stappen:

1. Plaats de gewenste items in het winkelwagentje

2. Controleer het winkelwagentje

3. Voer jou gegevens in

4. Betaal in een beveiligde omgeving

Dien ik een account te hebben om een bestelling te plaatsen?

Dat is niet nodig. Je hebt de keuze om de bestelling te plaatsen met een account of als

gast.

Betaal ik ook verzendkosten?

Wil je een bestelling plaatsen met een waarde onder de € 25,-? Dan betaal je voor een brievenbuspakketje € 3,95 verzendkosten. Heb je een bestelling met grotere items? Dan betaal je € 5,95 aan verzendkosten.

Heeft je bestelling een waarde van boven de €25,-? Dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.

Ik heb nog geen bevestiging gekregen, is mijn bestelling wel gelukt?

Je kan de bevestiging van de bestelling ook ontvangen in je ongewenste map. Kijk daar

dus eerst even in. Indien je daar ook geen bevestiging hebt ontvangen, kun je contact met

ons opnemen. Dan kijken we of de bestelling is gelukt of dat er wellicht een typefout is

gemaakt in het e-mailadres.

Betalen

Van welke betaalmethodes kan ik gebruik maken?

Je kunt gebruik maken van vooruitbetaling/tikkie, IDEAL en Klarna Pay Later.

Hoe werkt iDEAL?

Bij het afrekenen van de bestelling kun je aangeven dat je met iDEAL wilt betalen. Vervolgens word je doorgeleid naar je eigen bank waar de betaalopdracht voor je klaarstaat. Daarna vraagt jouw bank om een aantal gegevens in te vullen en autoriseer je de betaling. Het bedrag wordt direct van jouw betaalrekening afgeschreven en wij worden geïnformeerd dat de bestelling betaald is. Vervolgens kunnen wij direct overgaan tot verzending van jouw bestelde product(en).

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

Voor een brievenbuspakketje zijn de verzendkosten €3,95. Voor een groot pakket zijn de verzendkosten €5,95.

Bestel je boven de €25,-? Dan zijn de verzendkosten gratis.

Wat is de levertijd?

Je bestelling word binnen 2 werkdagen verzonden. Je ontvangt een bericht van ons als je pakketje onderweg is.

Retourneren

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Om je retourzending aan te melden stuur je een mailtje naar info@modesta-store.nl met je gegevens en je ordernummer. Zodra wij je mail ontvangen hebben, ontvang je het retouradres en het retourformulier. Op het retourformulier noteer je de nodige informatie, zodat voor ons duidelijk is van wie het pakket afkomstig is en wat de eventuele reden van retourneren is. Dit formulier voeg je vervolgens toe aan je retourzending. Vervolgens geef je het pakket af bij een loket of stop je het pakket in de brievenbus.

Binnen welke periode mag ik het pakket retour sturen?

Wij hanteren een zichttermijn van 14 dagen vanaf het moment van ontvangst. Binnen 14 dagen moet het product aangemeld en geretourneerd zijn.

Is retourneren kosteloos?

Nee, dit is niet kosteloos. De kosten voor het retourneren komen voor eigen rekening.

Ik heb een beschadigd en/of defect artikel ontvangen, wat kan ik het beste doen?

Allereerst, vervelend dat je een beschadigd en/of defect artikel hebt ontvangen. Uiteraard is dat niet de bedoeling. Wanneer je een beschadigd en/of defect artikel hebt ontvangen, vragen wij je om dit gelijk te melden aan ons. Bij voorkeur via de mail met foto’s van het beschadigde en/of defecte artikel, zodat we de klacht zo goed mogelijk kunnen beoordelen. Wij zullen per mail contact met je opnemen om je een passende oplossing te bieden.

Wie is verantwoordelijk voor het retourpakket?

Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor het goed verpakken van jouw retourzending voor een goede bescherming tijdens het transport. Pak het artikel in, voeg het retourformulier bij en zorg ervoor dat de artikelen zich niet vrij in het pakket kunnen bewegen, om zo beschadiging tijdens het transport te voorkomen. Daarnaast zijn wij niet verantwoordelijk voor het eventueel kwijt of stuk raken van de geretourneerde producten.

Ik wil iets retour sturen in originele staat ná het retourtermijn, mag dat?

Wij hanteren een termijn van 14 dagen. Na deze periode is het niet meer mogelijk om een retour aan te melden.

Hoelang duurt het voordat mijn retour verwerkt is?

Wanneer je bestelling bij ons is aangekomen wordt je retourzending binnen 5 werkdagen na ontvangst verwerkt. Na verwerking ontvang je een bevestiging van ons en zullen wij het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terugstorten.

Ik mis een artikel in mijn bestelling. Wat moet ik doen?

Je kan ons een e-mail sturen onder vermelding van jouw ordernummer. Zet hier ook in welk artikel je mist zodat wij dit voor je kunnen uitzoeken.